The Whutt ?


Bonjour and Welcome :)



next ?
Monday 19 March 2012 | 0 comments
aku tertanya-tanya ..
what happened to me ?
aku terasa as if aku hilang diri aku .
sikap aku , cara aku , hanya menjauhkan semua orang drpd aku .
aku menyakiti org yg aku syg ...
aku mnyakiti hati aku .
apakah ini hanya mainan dikepala ku ?
atau semuanya realiti ?
Kenapa setelah tempoh beberapa bulan baru ini terjadi ?
kenapa setelah aku dah syg dia baru ini yg terjadi ?
Kenapa aku menjadikan diri aku beban kepada dia ?
Mungkin , org akan kata .. 'Normallah bergaduh'
"Bergaduh dpt merapatkan lg hubugan kerana kita mkin fhm'.
tapi kalau dah sampai tahap menjadi beban kepada org lain ..
Nomal ke ?
semestinya tidak kan ...
Aku tahu semuanya berpunca dari AKU .
SEMUA nye berlaku berpunca dari AKU ..
Patut atau x aku meneruskan semua ni ?
Dari kecik... hinggalah sekarang ...
kenapalah aku ni hanya mndatangkan beban ..
aku xpandai nak buat org happy .
aku xpandai nk jaga hati org ..
aku keras kepala..
aku degil..
aku gilakan perhatian .
YES ITU AKU ,
aku SEDAR dan aku tahu .
tapi aku xmampu nak berubah sbb aku jadi begini krana kisah aku dulu .
dari situ aku jd mcm ni.

Aku xmampu nak terus untuk jdi beban kpd dia .
aku xmampu ..


entry ni bkn lah ayat yg meminta simpati.tp ape yg aku katakan semuanya dari hati .
terima kasih.
salam

OLD | NEW