The Whutt ?


Bonjour and Welcome :)



hati ~
Monday 19 March 2012 | 0 comments
hati terlalu rindu .
tapi mulut hanya mampu membisu .
lidah ku kelu.
ku seolah2 hilang arah tuju .
kenapaa kena macam ni ..
apa yang aku lakukan hingga diri kau jadi sangat jauh dari aku =(
aku hanya mampu menitiskan air mata yg xpernah putus mengalir ..
mungkin ini la balasan dekat aku ..
Aku xmenghiraukan perasaan org..
so kenapa org nak hiraukan ape yang aku rasakan ?

aku rinduu sgt dengan satu msg ni dia bg kat aku .. bulan december ..

lepas december.. hubungan kitaorg goyang ...
xtahu kenapa .
aku tengah duduk kat lua rumah .
tengok bintang ,,
sebab kitorg akn tgk bintg sesame selalunye :)
aku keliru .
apakah ini tandanya semua akn berakhir mcm tu je /.?
setelah aku da syg dia gila2 ?
semuanya silap aku kan ...
aku nak pergi jauh ....
aku akn menjauhkan diri .....
aku sumpah sedih ,
aku da cuba untuk support dia time dia dlm kesusahan ..
tp aku xberjaya =(
mybe im not the one for him .
kalau dia boleh jadi lebih happy without aku mnjadi beban ..
aku akan tinggalkan dia .
biar lah aku simpan perasaan ni dalam2 .

salam =(

OLD | NEW